Auke Udinga uit Appelscha bezit 3 RMO's waarvan dit het paradepaardje is. Het is een vierassige Scania R124G met 470 pk aan boord. De Hobur tank is uitgevoerd met een DME weegsysteem en kan ongeveer 27 ton melk herbergen.
Auke Udinga rijd met deze Scania P380 en een Hobur trailer voor Royal Friesland Foods. De melk wordt ingenomen door een DME-weegsysteem. De trailer kan ongeveer 35 ton melk herbergen.
September 2011 nam Udinga deze Scania G420 in gebruik. Deze Scania G420 is de opvolger van de Scania P380 die hier boven is afgebeeld. De trailer is een Hobur met een inhoud van 35000 liter. De melk wordt ingenomen via een VMI, die gebouwd is door Burg. Deze combinatie wordt ingezet voor FrieslandCampina en rijd zijn rondjes in de kop van Drenthe en Zuid-oost Friesland. De melk die deze RMO collecteert wordt meest gelost in Bedum of Marum.
Ter vervanging van de hierboven afgebeelde Scania P420 schafte Udinga deze Volvo FH420 met I-Shift transmissie aan. Op 5 januari 2011 werd deze trekker in gebruik genomen, voor de al bestaande Burg RMO-oplegger met een inhoud van ca. 35.000 liter, die de melk inneemt middels een Burg VMI.
Ter vervanging van de Scania 4-asser (KLIK HIER) én voor het bereiken van met een conventionele oplegger moeilijk bereikbare boerderijen ontwikkelde Auke Udinga samen met Volvo-dealer Nijwa en RMO-fabrikant Burg deze combinatie. Door toepassing van een trekker met een wielbasis van slechts 3.300 mm en een oplegger met een extreem korte bouw (lengte 945 cm en wielbasis 642 cm) is een combinatie ontstaan met een totale lengte van slechts 11,35 meter, ofwel 1,71 meter langer dan de truck welke hij vervangt. De oplegger is voorzien van SAF-assen, waarvan de voorste en de achterste middels een VSE-systeem elektro-hydraulisch gestuurd worden, en indien gewenst zijn deze handmatig bij te sturen. Het ledig gewicht van deze combinatie bedraagt slechts 14.845 kg bij een tankinhoud van 36.000 liter, en voldoet daarmee ruimschoots aan de door FrieslandCampina gestelde norm. Ook de ontvangstcabine werd kritisch bekeken en daardoor ziet u onder andere de tot dusver ongebruikelijke plaatsing van de dataregistratiecomputer. Voor de foto's zijn wij dank verschuldigd aan Freddie Ovinge, directeur van Transport Groep Noord B.V. uit Noordwolde, waar onder andere Auke Udinga deel van uitmaakt.
Voor Zuid-Oost-Hoek reed Udinga met deze Scania P114G340 met daarop een Dijkstra tank met een inhoud van 17.000 liter. Achter deze RMO zat ook een aanhanger.
Ook deze Volvo FL10 behoorde tot de vloot van Udinga uit Appelscha. De tank is vervaardigd door Dijkstra en had een inhoud van 17.000 liter. Achter deze Volvo behoorde nog een aanhanger. Udinga reed voor Acmesa Assen, die later gefuseerd is met Zuid-Oost-Hoek. Zuid-Oost-Hoek is later opgegaan in Friesland Dairy Foods.